Sider

fredag den 14. januar 2011

Når opgaver tager fokus fra salget

Så røg jeg også ind i den alt alt for velkendte fælde, som rigtig mange af de iværksættere, vi har kontakt med også ryger i, og som vi i mentorpanelet gang på gang påpeger som en barrierer. De daglige arbejdsopgaver optager en så meget, at al kommunikation eller salg bliver nedprioriteret. Og det er bare ikke godt nok!

I går deltog jeg i et miniseminar om sociale medier. Og en sætning satte sig fast: Det handler om at DELTAGE i kommunikationen - ellers har du ingen mulighed for at påvirke den.

Og det er jo netop det det handler om: at påvirke dine kunder - gamle, nye som potentielle, at kommunikere med din omverden, så du bliver husket, indgår i dialoger, som kan være udviklende og inspirererende og være med til at gøre din virksomhed sund.

Nytårsforsættet herfra lyder derfor på, at opprioritere det der er vigtigt, nemlig kommunikationen.

har du været havnet i samme fælde? så del dine erfaringer her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar